Prima pagină > literature > Marea călătorie, după Adrian Botez

Marea călătorie, după Adrian Botez


POEMUL MARII CĂLĂTORII

 

am suit munţi înalţi şi-am trecut de păduri

am privit în vulcani şi-am visat la lemuri

nădejdea-i lumină şi-i Frate de Sus

nu ştiu strâmbătate:  m-am dus când am spus

nu mă fă vinovat c-am văzut mult prea mult

Inorog şi Văpăi – călăuze-n tumult

mi-au şoptit de tărâmuri şi-atâtea poveşti :

nu pot da despre ele nici samă nici veşti

asfinţeşte degrabă în temple şi-n lumi :

n-am trăit să v-amestec cu foc ori cu humi –

doar matrozilor aspri cu degetu-arăt

cum se merge prin stele – nicicând îndărăt

…între vele se zbate un biet pescăruş :

împânzirea de vremuri s-a rupe acuş…

Adrian Botez

 

DSC_8761

Categorii:literature
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

