Prima pagină > GÂND, POEMUL > O altă lume…

O altă lume…


MI-E DOR DE-O ALTĂ LUME

 

mi-e dor de-o altă lume – a slăvilor deschise

de-o lume luminată – a stelelor aprinse

o lume făr’ cântar şi făr’ contururi scrise

o lume ca ne-alta – nepovestită-n vise

 

alungă – Doamne – norii hotarelor mahmure

lasă doar clipocitul din mările ligure

strămută-Ţi sfinţi copacii-n Grădina Hyperboră

şi duhurile-Ţi toate-n serafii ce te-adoră

 

mă simt atât de singur – şi soarele se stinge

în lunci părăginite mereu cu stele ninse

…e seară-a beznei albe: Al Dorurilor Hrist

 

m-a fost lăsat pe mine la mal – singur artist…

ştiu că va fi lumină – deşi-n icoane-i trist

am taină: plânsul lumii-l preschimb în ametist!

 

UN ULTIM TELEFON

 

vezi dacă s-a încărcat

celularul: vreau să dau un ultim telefon – către

una dintre constelaţii – nu importă către care

anume – pentru a-mi face loc – cumva – între

lumini şi văpăi – spre a putea medita

singur şi liniştit – despre

zădărnicie

 

…dăţile trecute – când am murit – spuneau nu că

ar fi fiind cine ştie ce aglomeraţie pe-acolo – dar că

vor şi ele să rămână – ca şi mine

singure – ca să mediteze la

acelaşi lucru

 

poate că între timp – cine ştie – să se fi

răzgândit – sau măcar

să fi renunţat la o parte din

istericale

***

Adrian Botez

 

Picture 056

Categorii:GÂND, POEMUL
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

