Prima pagină > literature, POEMUL > MICUL PRINŢ – Adrian Botez: Vagabond printre lumini

MICUL PRINŢ – Adrian Botez: Vagabond printre lumini


POEMUL „MICULUI PRINŢ”

vagabond printre lumini
eu îţi cânt şi tu suspini:
eu vin din stele şi noroi
şi-aşa v-am cunoscut pe voi…

doar am cântat – nu am băut
florile-n juru-mi au tăcut
căci ele ştiu că lira mea
e doar a nu ştiu câta stea!

…aş vrea dureri câte aveţi
să le înstrun şi să le ard
aş vrea să ard lume de fard
aş vrea văpăi – în loc de vieţi!

…de ce de-arìpi vă lepădaţi
de ce iar singur mă lăsaţi
şi semn îmi faceţi să mă-ntorc
în stele toate – să le storc?

mă voi întoarce – oameni buni
fără de àripi şi cununi
şi vă voi binecuvânta
să veniţi toţi în steaua mea!
***
Adrian Botez

pescuit in primavara

Categorii:literature, POEMUL
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

