Prima pagină > literature, POEMUL > Paulina Popa: În bătaia soarelui

Paulina Popa: În bătaia soarelui


Paulina Popa

DRAGOSTEA

îmi aminteşte că aş fi vrut să urc
fără oprire/ cu aripile mele/
muntele acela/ cărarea lui cu frunze
galbene/ albe/ verzi şi roşii
cărarea aceea cu andezid/ calcar şi agate
cu pietre mari şi nisipuri fine
cărarea aceea care mă duce unde vreau

 

 

iubitul meu este puternic ca o stâncă/
este ca un munte/
ca un arbore

 

 

iubitul meu
este ca un câmp plin de grâu/
de prigorii/ de maci…

 

 

iubitul meu este dragostea/
este iarba verde în bătaia soarelui

 

 

 

Din volumul Iubire
Deva: Ed. Emia, 2012

 

iubire Paulina

Categorii:literature, POEMUL
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

