Prima pagină > literature > Carnea pământului

Carnea pământului


Când primăvara…

 

 

Când intră primăvara în carnea pământului,
bat un cui în trunchiul unui pom înflorit,
îmi aduc aminte de Japonia cea dintre ape mari,
de toate păcatele mele, de cele actuale şi
de cele pe care, aparent, le-am uitat,
mă simt singur printre gâze şi leuştean,
bat cuiul nădejde, ca un bun gospodar,
şi uit să adun zilele mele pierdute sub zăpezi,
să recuperez gândurile acoperite de gheaţă,
să iubesc cu toate învierile posibile.

La margine de drum pomul plânge cu petale,
tu întorci privirea şi capul tău frumos după poemele
care ies din rădăcinile lui împreună cu uimirea mineralelor…

02 aprilie 2015

 

POMUL 001

 

 

Categorii:literature
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

