Prima pagină > literature, POEMUL > Patria din ceasul deşteptător

Patria din ceasul deşteptător


VIAŢA

 

Te-ai aruncat asupra mea flămândă,
cu pielea ca harta lumii,
cu noaptea luminoasă în plete,
dar am scăpat urcându-mă în dirijabilul uriaş,
puţin demodat şi uşor, care plutea peste lume şi
din care Dumnezeu făcea publicitate vieţii,
a vieţii din care am fugit demult…

Între răsărit şi apus e o lamă de ras
pusă între zi şi noapte,

precum visul care spală ochiul
gândul meu se limpezeşte,

ţipă cel străin din ceasul deşteptător
în căutarea patriei…

Constantin Stancu

luna si pamantul

 

Categorii:literature, POEMUL
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

