Prima pagină > CREDO, literature, POEMUL > Psalmul 22/ 23 de la Eugen Dorcescu

Psalmul 22/ 23 de la Eugen Dorcescu


Eugen Dorcescu

(Psalmul 22/ 23)

Acum, că Domnul e păstorul meu,
Oare de ce voi duce lipsă eu ?
Odihnă-mi dă, păşunile sunt verzi,
Cu ape liniştite şi livezi.
Îmi întremează sufletul. De rău
M-absolvă, căci ador Numele Său.
O, Doamne, chiar când calc a morţii vale,
N-am teamă, că-s sub paza mâinii Tale.
Pasul mi-l laşi să treacă şi să meargă,
Strunindu-mi-l cu înţeleapta-Ţi vargă.
Atunci când toţi vrăjmaşii sunt de faţă,
O masă-mi pui Tu, dis-de-dimineaţă.
Capul mi-l ungi cu mir din cel mai fin,
Paharu-mi se revarsă de prea plin.
Aceste negrăite bucurii
Întreaga viaţă mă vor însoţi.
Voi locui în casa Domnului
La nesfârşit, prin îndurarea Lui.

Timişoara, 2014, toamna

 

Din volumul Nirvana

Categorii:CREDO, literature, POEMUL
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

