Prima pagină > GÂND, literature, POEMUL > Doamne, dă-mi curajul de a schimba lucrurile… Mariana Pândaru şi bucuria zilnică…

Doamne, dă-mi curajul de a schimba lucrurile… Mariana Pândaru şi bucuria zilnică…


Am primit de la Mariana Pândaru

RUGĂCIUNEA SENINĂTĂŢII

de Reinhold Neibuthr

Doamne, dă-mi seninătatea
de a accepta lucrurile pe care
nu le pot schimba;
Dă-mi curajul de a schimba lucrurile
pe care le pot schimba;
Dar înainte de toate
Dă-mi Doamne înţelepciunea de-a putea şti
ce trebuie schimbat
şi ce nu
De-a putea face diferenţa
Trăind fiecare zi pe rând
Bucurându-mă de fiecare clipă
Recunoscând că incertitudinile fac parte
Din drumul care mă conduce spre pace.
Acceptând, la fel ca Tine, această lume
Lipsită de credinţă,
Aşa cum este ea
Şi nu aşa cum aş fi considerat eu;
Având încrederea că Tu vei face
toate lucrurile juste
dacă mă abandonez Voinţei Tale
Ca să pot fi îndeajuns de fericit
în această viaţă
Şi extrem de fericit cu Tine
De-a pururi, în cea viitoare.

Categorii:GÂND, literature, POEMUL
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

