Prima pagină > UMOR > Banc de sezon… Melcul la DNA…

Banc de sezon… Melcul la DNA…


Ce faci melcule?
Unde fugi aşa?, întreabă ursul un melc.
– Ce să fac, răspunde melcul, vine D.N.A.-ul să mă aresteze.
– Păi, de ce?
– Păi: eu – casă, tata- casă, mama- casă, soră-mea – casă… De asta.
Stă ursul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge şi fuge…
Se întâlneşte cu cocostârcul.
Cocostârcul îl întreabă: – Ce faci ursule? De ce fugi aşa?
– Ce să fac, răspunde ursul, fug,că s-ar putea să mă cerceteze D.N.A.-ul.
– Păi, de ce?
– Păi: eu – blană, tata – blană, mama – blană, soră-mea blană… De asta.
Stă cocostârcul, se gândeşte puţin şi o rupe şi el la fugă. Şi fuge şi fuge şi fuge…
Se întâlneşte cu maimuţa.
Maimuţa îl întreabă: – Ce faci cocostarcule? Unde fugi aşa?
– Ce să fac, răspunde cocostârcul, fug, că s-ar putea să vină D.N.A.- ul să mă cerceteze.
– Păi, de ce?
– Păi: eu – pe picior mare, tata – pe picior mare, mama – pe picior mare, soră-mea – pe picior mare… O rupe şi maimuţa la fugă. Şi fuge, şi fuge, şi fuge… Se opreşte deodată brusc şi exclamă:
– Dar eu de ce să fug? Eu – cu fundul gol, tata – cu fundul gol, mama – cu fundul gol, soră-mea – cu fundul gol…

 

Propus de Dumitru Huruba

Categorii:UMOR
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.