Prima pagină > GÂND, literature > Convorbiri…

Convorbiri…


CONVORBIRE CU DUMNEZEU

sunt mulţi pe lume – frate Dumnezeu
care nu au pe nimeni şi nimic
şi printre ei mă aflu însumi eu:
vreo veste nu m-aşteaptă ori vreun plic

fără-aşteptare-i inutilă lumea
dar nu de oameni însetez în cuget:
un înger să-mi încoarde bine strunea
să-l învoieşti din raiu-Ţi fără zdruncet

nu ştiu de lumea-Ţi ‘naltă va fi dreaptă:
mai vreau un cântec să înmoi sub munte
mai vreau s-adăst pe cea din urmă treaptă

o piatră să-nfierbânt cu-umilă-mi fruntea
…se-nghesuie într-una toţi să-Ţi ceară:
eu doar îţi pun pe stihuri a Ta seară!
***

Adrian Botez

Categorii:GÂND, literature
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

