Prima pagină > literature, POEMUL > Aurel Pop: Sub povara căderilor (fragment)

Aurel Pop: Sub povara căderilor (fragment)


Aurel Pop

Din priviri

Nu mă judecaţi
după poemul acesta scris
într-o noapte plecaţi
în Piaţa Someş lângă un zid
se mai aud şoapte
acolo sub cărămidă arsă
Am scris cu cretă colorată
dimineaţa am găsit-o ştearsă
dar iată
Cineva îndrăznise
să-mi umbrească cuvântul
Tocmai acum şi-au găsit şi-mi zise:
bate vântul
de-la o poştă
trei femei în negru
îmi fac semn disperate
din umbră
Să privesc mai departe
Acum două mii de ani
s-a încercat să se facă dreptate
fără bani
acum uitătura-i mai sumbră
cişmeau ne secă
din priviri
şi din umbră
vodka curge-n draci pe gât
În pat ne ţine femeia
Doar de urât

 

Sursa: Aurel Pop

Categorii:literature, POEMUL
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

