Prima pagină > literature, POEMUL > Adrian Botez: „Rămâi aşa pentru veşnicie!”

Adrian Botez: „Rămâi aşa pentru veşnicie!”


ESCHIVĂ POLITICOASĂ

„eşti atât de
minunat – eşti
superb! – te rog să rămâi
aşa – pentru
veşnicie” – îmi spuse
ea

o – ce
plăcere îmi fac astfel de
rare cuvinte: atâta doar că
trebuie să mă pregătesc
acum – pentru a şi
muri – puţin: e o regulă de minimă politeţe
mondenă – pe care nu-mi pot
permite – mai cu seamă de la o anumită
vârstă încoace – a o
neglija – nicicum a o şi
încălca

să nu te superi şi să nu-ţi fie
teamă – draga mea: oriunde mă voi
afla – tot cum
spui tu voi
rămâne – vei
vedea…
***

Adrian Botez

Categorii:literature, POEMUL
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

